Nenažraná Slovenská sporiteľňa, alebo ako som dobankoval...

Autor: Ján Gašo | 18.11.2011 o 10:11 | Karma článku: 15,48 | Prečítané:  21200x

Účet som si v SLSP založil ako vysokoškolák v roku 2004. Do roku 2007, pokiaľ bol vedený ako študentský a neskôr pre mladých do 26 rokov som bol spokojný. Jednoducho účet bez zbytočných poplatkov. Avšak neskôr začala banka robiť také kroky, ktoré moju spokojnosť zabili...

Prvá „zaujímavosť“ nastala v roku 2008. SLSP mi musela začať účtovať balíček služieb, keďže mi skončila doba zvýhodnenia účtu. V tom čase boli v ponuke tri balíčky. Extra (49Sk/2,30€), Extra Plus (89Sk/3,62€) a Exclusive (199Sk/7,28€). Banka mi vybrala a začala účtovať balíček Extra Plus. Keďže som bol v tom čase od konca roku 2007 v Írsku, ihneď pri prvej návšteve SR som išiel na pobočku s tým, že chcem zmeniť balíček na nižší, pretože som mimo SR a ten vyšší mi je zbytočný. Dostal som zaujímavú odpoveď. V čase keď to bolo aktuálne, mi s výpisom z účtu prišla ponuka na výber balíčka s časovým termínom, keďže som na to do daného termínu nereflektoval (keďže som bol v zahraničí, výpisy mi doma iba odkladali), banka za mňa vybrala balíček a bohužiaľ už sa dá zmeniť iba na vyšší. Na nižší už nie.

Druhý menší šok bol pre mňa po Vianociach v roku 2008 poplatok pri zablokovaní karty pri srate. Jeden pár minútový telefonát na infolinku a hneď poplatok 11,62 €. Pre tých čo by chceli banku možno obhajovať, musím dodať, že to bol poplatok za zablokovanie. To nebolo za novú kartu. Za tú si samozrejme hneď na druhý deň naúčtovali druhý poplatok 6,64 €. Na ďalší deň som dostal informáciu že sa moja karta našla, ale z banky som dostal informáciu, že zablokovanú kartu už nevedia odblokovať a musia mi poslať novú aj účtovať ten poplatok za novú.

Posledný klinček do rakvičky si banka dala tento mesiac. Keď som mal asi 4 zmeškané hovory z čísla 0912 523 888. Nasledujúci som sa rozhodol prijať, keďže už to bolo dosť otravné. A na druhej strane bola moja „super“ banka. Zo začiatku ma prekvapila, lebo sa spýtala či nechcem trvalý príkaz na úhradu faktúr za mobil. Som im slušne vysvetlil, že na Vianoce s Telekomom končím, že netreba. A potom to prišlo, opäť ponuka na nový balíček služieb k môjmu účtu.

Keby to bolo prvý krát nič nepoviem, ale bolo to už 4 krát. SLSP v roku 2009 zrušila pôvodné tri balíčky a zaradila do ponuky jediný so sumou 4,90€. Už pri prvej ponuke na pobočke musela pod vplyvom faktov pracovníčka skonštatovať že pri mojom používaní účtu, by mi balíček nepriniesol nič iba zvýšený poplatok. Neskôr mi balíček ponúkli telefonicky, keďže som to zase odmietol, tak na záver tá pracovníčka vyskúšala fintu a spýtala sa ma, či by som nechcel ten účet založený v Považskej Bystrici zrušiť a otvoriť si nanovo v Bratislave, kde sa momentálne nachádzam. Vraj aby som mal bližšie pracovníka, ktorý má môj účet v správe... O niekoľko mesiacov zasa ponuka na pobočke... A teraz opäť telefonát. A tak som sa rozhodol zmeniť teda mesačný poplatok. Avšak nie na 4,90€ ale na 0 €.

Keďže banka asi nevie rozlíšiť komu je výhodné balíček ponúknuť a komu nie, alebo ich to ani nezaujíma, tak by som trošku zmenil ich reklamný slogan na „a vy čím rozmýšľate?“

PS: platiť 0,45€ za to, že vložím niekoľko sto eur vo Vašej pobočke na u Vás vedený účet... Keď Vám aj za to musím platiť, to ako keby som Vás podplácaním nútil, aby ste si zobrali moje peniaze na účet... Ospravedlňujem sa, že Vás tým na pobočke obťažujem... tak už teda nebudem...

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Bašternák sa nakoniec môže trestu vyhnúť, lebo správkyňa nekoná

Podnikateľ blízky Smeru previedol majetok, aby mu ho štát nevzal. Zatiaľ mu to vychádza.

Dobré ráno

Dobré ráno: Odysea za funkčným Ústavným súdom je za nami. Čo teraz?

Na súde je viac ako tisíc nevybavených prípadov.

STĹPČEK JAKUBA FILA

Čí človek je správkyňa v Bašternákovom konkurze?

Cieľom trestu bolo z Bašternáka vyžmýkať všetky nelegálne eurá.


Už ste čítali?